Ostutingimused

 

E-poest ostmine

 

Lisage meeldiv toode/tooted ostukorvi.

Avage ostukorv ja vaadake oma tellimus üle. Vajadusel tehke muudatused. Tooteid hoitakse ostukorvis ostu sooritamiseks maksimaalselt 60 minutit.  Ostukorvis on näha lisaks toodetele ka tarne võimalused ja hinnad.

Ostmiseks klikkige „Esita tellimus“. Seejärel  täitke vajalikud väljad oma andmetega. Valige Teile sobiv tarneviis. Pakiautomaati tellimisel ka teile sobiv pakiautomaat ning kullerteenuse puhul Teile sobiv ajavahemik. Kinnitage, et nõustute Ostutingimustega ning valige Teile sobiv makseviis. Seejärel klikkige “Esita tellimus”.

Maksmine toimub läbi  Maksekeskuse või arve alusel ülekandega. Arve saadetakse Teie poolt kirja pandud e-maili aadressile koos tellimuskinnitusega. (Kui Teie e-maili aadressile ei ole tulnud tellimuse kinnitust, siis palume kontrollida ega  e-mail ei ole läinud rämpsposti kausta.)  Tellimus kinnitatakse ja kaup pannakse teele pärast makse laekumist Faktory e-poe kontole. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab Faktory e-pood kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.

Faktory e-poes müüdavat kaupa ei ole Faktory  Gonsiori 10  kaupluse müügisaalis ning müügisaalis müüdavat kaupa ei saa osta e-poest. E-poes saada oleva kaubaga pole võimalik Gonsiori 10 kaupluse müügisaalis tutvumas käia.

Tellimust vormistades peab Klient arvestama, et enamus Faktory e-poe poolt müüdavad kaubad on kasutatud. Kuna foto ja kauba kirjeldus ei suuda alati edasi anda toote täpset tooni on Kliendil õigus enne tellimuse vormistamist täpsustada toote detaile e-mailil epood@faktory.ee.

 

VÄGA OLULINE! Ise järgi tulles – kaup on komplekteeritud ning Gonsiori 10 kaupluses, kui sellest on tulnud Teile vastavasisuline e-mail. Kui tellimuse täitmise teavitus pole laekunud, pole pakk veel järgi tulemiseks valmis.

 

Kauba kohaletoimetamiseks on kolm varianti:

SmartPost pakiautomaadi teenus   hinnaga 2.90 EUR

SmartPost kullerteenus  hinnaga   5.40 EUR

Tulen ise järgi Gonisori 10, Tallinn poe lahtioleku aegadel (10 tööpäeva jooksul) hinnaga   0 EUR

 

Veebipoe faktory.ee omanik on Multimiks OÜ (reg. 11110772)

 

 

Ostutingimuste kehtivus

1.1. Ostutingimused kehtivad faktory.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Multimiks OÜ (edaspidi Faktory e-pood) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2. Ostutingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.

1.3. Faktory e-pood jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta. Nimetatud muudatusi kajastatakse faktory.ee veebilehel.

1.4. Kõigi tellimuste juures eeldavad pooled ,et ostjal on huvi soovitud toodet osta, ostja on läbi lugenud antud ostutingimused ja nõustub nendega. Ostja on tutvunud toote kirjeldusega ja vajadusel esitanud täiendavaid küsimusi kauba või selle kohaletoimetamise kohta.

 

Hinnakiri

2.1.  Müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.  Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.  Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist ning kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Kauba kohelatoimetamise võimalused ja maksumused on järgmised:

SmartPost pakiautomaadi teenus   2.90 EUR

SmartPost kullerteenus    5.40 EUR

Ise järgi tulles(10 tööpäeva jooksul) aadressil Gonisori 10, Tallinn  0 EUR

 

2.2. Faktory e-pood jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

 

Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

3.1.  Tellimus tuleb vormistada läbi faktory.ee ostukorvi.

3.2  Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tellimuse  eest on võimalik tasuda kas ülekandega (arve alusel) või lehel toodud Maksekeskuse pangalingi kaudu.

3.3. Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse peale seda kui Klient on tellimuse eest tasunud.

3.4 Makse peab laekuma Faktory e-poe pangakontole 24 tunni jooksul tellimuse esitamisest. Kui makse tellimuse eest ei laeku antud aja jooksul loetakse tellimus tühistatuks.

 

Toodete (v.a.mööbel) kohaletoimetamine ja üleandmine

4.1. Tooted postitame Kliendile hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Antud tarneaegadele tuleb juurde Eestisisese postiliikumise aeg 1-3 tööpäeva. Faktory e-pood ei kohustu Kliendile tooteid teele panema nädalavahetustel ja pühadel.

4.2. Faktory e-pood ei ole vastutav tarneaja pikkuse eest. Antud tarneajad on keskmised toote saabumise ajad.

4.3. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel.

4.4. „Tulen ise järele“ tarneviisi valimisel saab kauba kätte Faktory poest, Gonsiori 10, Tallinn,  poe lahtioleku aegadel. Palume kaubale järele tulla 10 tööpäeva jooksul. Kohapeal ei saa kaubaga tutvumas käia ega kauba eest tasuda.

4.5. Tellimuse kohaletoimetamise aeg on kuni 10 tööpäeva. Klient on kohustatud 10 tööpäeva jooksul tellimuse vormistamisest kauba vastu võtma. Kui kaupa ei õnnestu  Kliendile kätte toimetada Kliendist sõltuvatel põhjustel (kliendi kontakttelefon ei vasta, klienti ei ole kohal kauba kohaletoimetamise hetkel, klient soovib hilisemat kauba kättetoimetamise aega ja kauba ladustamist Faktory e-poe poolt laos, jne.) on Faktory e-poel õigus kaup ladustada  ja arvestada laotasu  5 EUR ladustatava pakendi iga meetri eest päevas (minimaalne arvestusühik on 1 meeter ja 1 päev). Ladustustasu tasaarveldatakse  Kliendi poolt tasutud kauba maksumusega.

Üle 14 päeva kauba ladustamisel on Faktory e-poel õigus kaup uuesti müüki panna ja tekkinud rahaline vahe tasaarveldada.

Faktory e-pood ei vastuta olukorra eest, kui ta on Kliendile kauba tarninud pakiautomaati, Klient ei võta aga kaupa välja teenust osutava firma tingimustes määratud aja jooksul (üldjuhul hoiuaeg pakiautomaadis kuni 7 päeva) ning kaup kuulub pärast ladustusaja lõppemist tagastamisele.

 

Mööbli kohaletoimetamine ja üleandmine

Faktory e-poes müügis olev mööbel asub Faktory müügisaalis aadressil Gonsiori 10, Tallinn.

5.1 Ostetud mööbli hinnale lisandub transpordi teenustasu juhul, kui pole ise võimalik mööblile järgi tulla.

5.2 Peale mööbli tellimuse esitamist võtab Faktory e-pood Kliendiga ühendust kliendi poolt kirja pandud e-maili aadressil või telefonil, et kokku leppida mööbli transport.

5.3 Mööbli transpordi võimalused on järgmised:

a. Ise järgi tulles aadressil Gonsiori 10, Tallinn  on tasu 0 EUR.  Sel juhul tuleb arvestada, et tasuta hoiustame ostetud kaupa 5 Faktory Gonsiori 10 kaupluse lahtioleku päeva. Alates kuuendast lahtioleku päevast rakendub hoiutasu 5 EUR/lahtioleku päev ühe eseme kohta. Näiteks, kui olete ostu sooritanud esmaspäeval, on reede viimane päev, kui saate kauba tasuta kätte. Kui jõuate kaubale järgi  laupäeval, on hoiutasu suurus 5 EUR eseme koha. Ise kaubale järele tulles võtke suuremate ja raskemate esemete autosse tõstmiseks tugev sõber kaasa – meil koha peal ei pruugi olla kedagi, kes aitaks.

b. Tallinna piires on võimalik kauba transporti tellida Faktory kaudu. Ukselt ukseni on 20 EUR. Alates 1. korrusest on 5 EUR/korrus .

c. Kokkuleppel kliendiga.

 

Tagastamisõigus

6.1. Peale tellimuse kättetoimetamist on Kliendil õigus e-poes vormistatud  tellimusest taganeda  14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest.

Ise järgi tulemise korral  kauba kätte saamisest.

Postiga saatmise korral  kauba jõudmisest Kliendi pakiautomaati.

6.2. Tellimusest taganemiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil epood@faktory.ee

6.3. Kauba tagastamise avaldus on saadaval Faktory e-poe keskkonnas siin kui ka Faktory Gonsiori 10 kaupluses. Vabas vormis esitatud avaldus peab kindlasti sisaldama: ostja ees- ja perekonnanimi, tootekood, tellimuse number, pangakonto number (kuhu tagastatud toote eest raha kanda).

6.4. Kaup tuleb Kliendil Faktory e-poodi tagastada hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba tagastamise avalduse saatmisest.

Kaup tuleb antud aja jooksul tuua ise aadressile Gonsiori 10, Tallinn või saata järgmistesse pakiautomaatidesse:

*Itella SmartPost : Tallinna Kaubamaja (Gonisori 2 , Tallinn)

* Omniva: Tallinna Viru bussiterminali pakiautomaat (Viru väljak 4, Tallinn)

6.5. Tagastataval tootel peab alles olema Faktory e-poe poolt kinnitatud tootekood.

6.6. Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient. Faktory e-pood kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul, kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust.

6.7. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

 

Vastutus

7.1. Faktory e-pood vastutab Teie ees ja Teie vastutate Faktory e-pood ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

 

Vääramatu jõud

8.1. Faktory e-pood ei vastuta tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Faktory e-pood ei saanud mõjutada või ette näha.

 

Isikuandmete kaitse ja turvalisus

9.1. Faktory e-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh. nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Faktory e-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kohale toimetada kaupa.

9.2. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub Faktory e-poe poolne ligipääs.

 

Pretensioonide esitamise kord

10.1. Faktory e-pood müüb kasutatud või vähekasutatud kaupa.

10.2. Faktory e-pood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile. Siiski peab pretensiooni käsitlemisel arvestama asjaoluga, et tegemist on kasutatud toodetega ja tootjapoolne garantii puudub.

10.3. Müüja ei vastuta asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui ostja lepingu sõlmimisel asja lepingutingimustele mittevastavust teadis või pidi teadma (Võlaõigusseadus § 218 (4)).

10.4. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Faktory e-poe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

10.5. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile epood@faktory.ee pretensioon, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

10.6. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

 

Loodame, et kauba tellimine ning kättesaamine on tehtud teie jaoks meeldivaks ja mugavaks ning leiate ikka ja jälle põhjust meie kodulehte külastada ja ostelda.